Violanta / Rizobiskota

Η μπισκοτοποιία Βιολάντα καταγράφει ένα αξιοσημείωτο κεφάλαιο στην ιστορία της ελληνικής αγοράς τροφίμων. Λανσάροντας τα ρυζομπισκότα της σε τρείς μοναδικές γεύσεις – κλασική, με κακάο και κανέλα – η Βιολάντα θέτει τον πήχη ψηλά, προσφέροντας μια νοστιμιά που μέχρι πρότινος δεν υπήρχε στην ελληνική αγορά.

Χρησιμοποιώντας απλές, αλλά εντυπωσιακές φόρμες, αποδώσαμε την απλότητα και την τραγανότητα του ρυζιού, με μια δημιουργική προσέγγιση που εστιάζει στην απεικόνιση των κόκκων ρυζιού, διάσπαρτων γύρω από το λογότυπο. Η επιλογή μιας ευδιάκριτης γραμματοσειράς σε κεφαλαία αποδίδει το όνομα του προϊόντος στα δύο του συνθετικά, τονίζοντας την καινοτομία.

Οι χρωματικές επιλογές, με τις λωρίδες σε τυρκουάζ, κόκκινο και πορτοκαλί να κυριαρχούν στη μπροστινή όψη της συσκευασίας, προσκαλούν τον καταναλωτή να επιλέξει ανάμεσα στην κλασική, τη γεμάτη γεύση με κακάο, ή την αρωματική κανέλα. Το διευρυμένο λευκό φόντο αντανακλά την αγνότητα και την απλότητα του ρυζιού, κλείνοντας τον κύκλο μιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας που αποπνέει ποιότητα, αυθεντικότητα και μοντέρνο στυλ.

 

Client: Violanta
Industry: Food & Beverage
Service: Brand Definition, Brand Development, Consumer Branding & Packaging, Packaging Design, Creative design, Typography, Visual Identity, Image Language