Jean Paul Lab / Milk Shake

Η δημιουργία 8 ειδών Milk Shake για χονδρική πώληση σε καταστήματα εστίασης και καφέ, ήταν μια μεγάλη πρόκληση στην δημιουργία της μελέτης των συσκευασιών.
Η ιδέα της συσκευασίας βασίστηκε στην κουλτούρα και στην γενέτειρα του Milk Shake την Αμερική και συγκεκριμένα στις δεκαετίες ΄30 και ΄40 που το Milk Shake ήταν το αγαπημένο ρόφημα της Αμερικάνων.
Επιλέχτηκαν φιγούρες γυναικών που ήταν εύκολα αναγνωρίσιμες από το στυλ και τη ασπρόμαυρη αισθητική της εποχής που αντιπροσώπευαν.

Με την απεικόνιση αυτή δόθηκε η διάθεση της ευχαρίστησης και της απόλαυσης μιας ολόκληρης κουλτούρας, οδηγώντας τους καταναλωτές στην επιθυμία να τη ζήσουν πίνοντας το Milk Shake Jean Paul Lab.
Ο χρωματικός κώδικας που χρησιμοποιήθηκε διαφοροποιεί τη κάθε γεύση κάνοντας εύκολη την εργασία του Barista ενώ η απλότητα με το γραφισμό στον τίτλο και το είδους του Milk Shake Jean Paul Lab, ολοκληρώνει την elegant αισθητική της σειράς.
Οι συσκευασίες τοποθετήθηκαν σε εμφανή σημεία των καταστημάτων καφέ καθώς οι πελάτες γοητεύθηκαν τόσο από την μοναδική γεύση όσο και με την ξεχωριστή αισθητική ταυτότητα του προϊόντος.

Client: Jean Paul Lab
Industry: Food & Beverage
Service: Brand Definition, Brand Development, Consumer Branding & Packaging, Packaging Design, Creative design, Typography, Visual Identity, Image Language