Minos Foods / Sweet Brioche
Στην προσπάθειά της να κατακτήσει το κοινό που έχει χορτοφαγικές διατροφικές συνήθειες, η εταιρεία Minos επιχειρεί μια καινοτόμα προσέγγιση στο design της συσκευασίας των νέων αρτοσκευασμάτων της. Τρία διαφορετικά χρώματα για τρεις διαφορετικές γεύσεις:
– κίτρινο χρώμα για το σταφιδόψωμο
– magenta για το cranberry brioche
– λαδί χρώμα για το ελιόψωμο
Οι χρωματικές αυτές επιλογές χαρακτηρίζουν τη γευστική ταυτότητα κάθε προϊόντος και ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα στο ράφι. Επιπλέον, το 50% της συσκευασίας είναι οπτικά διαπερατή και επιτρέπει στους καταναλωτές να έχουν άμεση οπτική επαφή με το περιεχόμενο, ώστε να συνδέονται μαζί του σε ένα δεύτερο πιο άμεσο επίπεδο.
Ταυτόχρονα, η σαφής ένδειξη των χαρακτηριστικών νηστίσιμο και vegan, ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη σιγουριά του καταναλωτή. Η Minos Foods με αυτή την προσέγγιση δεν απευθύνεται μόνο στους vegan ή σε όσους ακολουθούν νηστίσιμη διατροφή αλλά και σε κάθε καταναλωτή που επιζητά υγιεινές και ποιοτικές επιλογές για την εβδομαδιαία διατροφή του.
Η σχεδιαστική κατεύθυνση που ακολουθήσαμε, αντανακλά τη δέσμευση της Minos για καινοτομία και διαφάνεια, στοιχεία που αποτελούν κεντρικούς πυλώνες στη στρατηγική της για ανάπτυξη και επιτυχία στη σύγχρονη αγορά.
Client: Minos Foods
Industry: Food & Beverages
Service: Brand Definition, Brand Development, Consumer Branding & Packaging, Packaging Design, Creative design, Typography, Logo Design, Visual Identity, Image Language, Illustration Language, Production