Minos Foods / Sweet Brioche

Στην προσπάθειά της να κατακτήσει το κοινό που έχει χορτοφαγικές διατροφικές συνήθειες, η εταιρεία Minos επιχειρεί μια καινοτόμα προσέγγιση στο design της συσκευασίας των νέων αρτοσκευασμάτων της. Τρία διαφορετικά χρώματα για τρεις διαφορετικές γεύσεις:

κίτρινο χρώμα για το σταφιδόψωμο
magenta για το cranberry brioche
λαδί χρώμα για το ελιόψωμο

Οι χρωματικές αυτές επιλογές χαρακτηρίζουν τη γευστική ταυτότητα κάθε προϊόντος και ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα στο ράφι. Επιπλέον, το 50% της συσκευασίας είναι οπτικά διαπερατή και επιτρέπει στους καταναλωτές να έχουν άμεση οπτική επαφή με το περιεχόμενο, ώστε να συνδέονται μαζί του σε ένα δεύτερο πιο άμεσο επίπεδο.

Ταυτόχρονα, η σαφής ένδειξη των χαρακτηριστικών νηστίσιμο και vegan, ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη σιγουριά του καταναλωτή. Η Minos Foods με αυτή την προσέγγιση δεν απευθύνεται μόνο στους vegan ή σε όσους ακολουθούν νηστίσιμη διατροφή αλλά και σε κάθε καταναλωτή που επιζητά υγιεινές και ποιοτικές επιλογές για την εβδομαδιαία διατροφή του.

Η σχεδιαστική κατεύθυνση που ακολουθήσαμε, αντανακλά τη δέσμευση της Minos για καινοτομία και διαφάνεια, στοιχεία που αποτελούν κεντρικούς πυλώνες στη στρατηγική της για ανάπτυξη και επιτυχία στη σύγχρονη αγορά.

Client: Minos Foods
Industry: Food & Beverages
Service: Brand Definition, Brand Development, Consumer Branding & Packaging, Packaging Design, Creative design, Typography, Logo Design, Visual Identity, Image Language, Illustration Language, Production