Organic 8 / Wines
Στο πλαίσιο της αναζήτησης για μια διακριτική αλλά εντυπωσιακή παρουσίαση των εξαιρετικών κρασιών της, η Organic Food 8 μας έθεσε έναν φιλόδοξο στόχο: να δημιουργήσουμε έναν κόσμο όπου η κάθε ποικιλία κρασιού θα αποκτά τη δική της ταυτότητα, μέσα από μια σειρά ετικετών που θα εξιστορεί την ποιότητα και την ιδιαιτερότητα της ελληνικής γης.
Η επιλογή του Κώστα Λάκη να φιλοτεχνήσει 5 ιδιαίτερα ζωγραφικά πορτρέτα – ένα για κάθε ποικιλία – έδωσε ζωή στην ιδέα. Κάθε πορτρέτο ήταν εμπνευσμένο από το όνομα της ποικιλίας αμπελιού. Με τη χρυσοτυπία να προσθέτει μια πινελιά πολυτέλειας και την επιλογή artistic τυπογραφίας να αναδεικνύει τον χαρακτήρα της φιάλης, κάθε ετικέτα κατέληξε να είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης.
Με τη σειρά αυτή, η Organic Food 8 αναδεικνύει την αυθεντικότητα και την ποικιλομορφία της ελληνικής γης, προσκαλώντας τους εν δυνάμει αγοραστές να ανακαλύψουν τις μοναδικές γεύσεις και την ιστορία που κρύβει το κάθε μπουκάλι. Παράδοση, καινοτομία και σύγχρονη αισθητική παντρεύονται αναπάντεχα μέσα από την τέχνη της ζωγραφικής και της γραφιστικής, και φέρνουν στο τραπέζι μια πρόταση οίνου που, χωρίς αμφιβολία, δημιουργεί ενδιαφέρουσες συζητήσεις.
Client: Organic 8
Industry: Food & Beverage
Service: Brand Definition, Brand Development, Consumer Branding & Packaging, Packaging Design, Creative design