Sottos Family / Greek Coffee

Μια Γουλιά Ελλάδα σε Κάθε Φλιτζάνι.

Η οικογενειακή επιχείρηση Sottos Family ήθελε να συστήσει την αυθεντική εμπειρία του ελληνικού καφέ GRECO στη γερμανική αγορά. Η πρόκληση δεν ήταν απλώς ένα rebranding για την ενίσχυση των πωλήσεων, αλλά μια στρατηγική κίνηση για τη διείσδυση του brand σε ένα νέο, απαιτητικό κοινό. Το design έπρεπε να επικοινωνήσει την πλούσια κουλτούρα του ελληνικού καφέ με έναν τρόπο οικείο, μοντέρνο και ακαταμάχητα ελκυστικό.

Η κεντρική μας ιδέα ήταν να μετατρέψουμε τη συσκευασία σε μια “καρτ ποστάλ” από την Ελλάδα. Η στρατηγική μας δεν ήταν να πουλήσουμε απλώς καφέ, αλλά να προσφέρουμε ένα νοερό ταξίδι. Αντλήσαμε έμπνευση από τα πιο δυνατά και αναγνωρίσιμα σύμβολα του ελληνικού καλοκαιριού: το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας, το καθαρό λευκό των νησιών και το παθιασμένο κόκκινο της ελληνικής καρδιάς. Το branding έπρεπε να είναι μια υπόσχεση αυθεντικών στιγμών απόλαυσης.

Η λύση μας είναι μια ωδή στην ελληνική απλότητα και ζωντάνια, αποτυπωμένη σε μια σύγχρονη οπτική γλώσσα.

Χρησιμοποιήσαμε το μπλε και το λευκό ως καμβά, δημιουργώντας μια άμεση σύνδεση με την Ελλάδα. Αυτή η καθαρή, γεωμετρική προσέγγιση προσδίδει μια μοντέρνα αισθητική που ξεχωρίζει.

Το λογότυπο “GRECO” σχεδιάστηκε με έντονο, κάθετο προσανατολισμό και ένα ολοζώντανο κόκκινο χρώμα. Στέκεται αγέρωχο, συμβολίζοντας τη ζωντάνια, το πάθος και την αυθεντική γεύση που περικλείει.

Η μεταλλική σακούλα επιλέχθηκε για να αντανακλά το φως, όπως η θάλασσα αντανακλά τον ήλιο. Η εικόνα των φρεσκοκαβουρδισμένων κόκκων στην κορυφή εγγυάται την ποιότητα, ενώ το τέλεια σερβιρισμένο φλιτζάνι στο κάτω μέρος προσκαλεί τον καταναλωτή στην τελική εμπειρία απόλαυσης.

Packaging Design, Branding, Cultural Identity, Coffee Packaging, Greek Coffee, Modern Design, Visual Identity, Creative Studio, ABC Design Communication, International Market

Category
Awards, Brand Experience
Tags
Awarded Projects, Beverage Packaging, brand identity
EL