Vianex / Altion Tonovit campaign
Η καμπάνια για το Altion Tonovit βασίστηκε στην οπτικοποίηση του σύγχρονου άντρα που εναλλάσσει ρόλους μέσα στη μέρα του. Από επαγγελματίας, γονιός, φίλος, μάγειρας ή και… προπονητής, σε μία μόνο εικόνα αποτυπώνεται όλη η ένταση και πολυπλοκότητα της καθημερινότητας, με χιούμορ και αμεσότητα.
Οπτικά, η δυναμική καμπύλη ενέργειας που διατρέχει το σώμα του πρωταγωνιστή αποδίδει το «boost» που προσφέρει το Altion Tonovit. Το split outfit λειτουργεί μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά, υπογραμμίζοντας τις ταχύτατες μεταβάσεις ρόλων, πάντα με σταθερό σύμμαχο την ενέργεια που προσφέρει το προϊόν.
Το design επιδιώκει να είναι άμεσο, οικείο, αναγνωρίσιμο. Εστιάζει στο insight του “πολλοί ρόλοι σε μία μέρα” και το μετατρέπει σε μία ενιαία, ζωντανή εικόνα γεμάτη κίνηση και ρεαλισμό.
Client: Vianex
Industry: Pharmaceutical
Service: Brand Definition, Brand Development, Packaging Design, Creative design, Typography, Logo Design, Visual Identity, Image Language, Illustration Language